kolmapäev, 17. oktoober 2007

Probleemid, probleemid

Ma vaatan siin, et teil on probleeme kommenteerimise ja oma arvamuse avaldamisega. Algul ma arvasin, et probleem on leheküljes, et teie kommentaarid ei ilmu. Helistasin Google'i peakorterisse, aga seal mind muidugi direktori jutule ei lastud. Nõudsin siis kedagi teist vastutavat ja mind suunati peakorteri välisterritooriumi halduse asejuhataja asetäitja jutule. Ta kuulas mu jutu ära, aga aidata ei osanud. Ütles, et äkki keegi ei kommenteerigi minu kirjutisi, ja üldse, tal pole selliste lolluste jaoks aega. Nojah, ega lihtrahva probleemid suuri ülemusi ei huvita. Loodetavasti see mure neil varsti laheneb ja teie arukad mõtteavaldused jõuavad ikka millalgi minuni.

Paar viimast päeva on väga kiired olnud, pole õieti aega kirjutada. Mõtteid on igasuguseid, aga lihtsalt nii palju tegemist on. Mul on ju kool ja töö ja huviringid ka veel.
Jah, käin tööl ka - poole kohaga McDonald'sis. Olen seal olnud alles kaks kuud, nii et esialgu tohin ainult salatit hakkida ja ülemisi kuklipooli küpsetada, aga ma saan hästi hakkama, ju nad varsti edutavad mind ka kukli alumisele poolele. Siis saan kotlettide juurde ja kaugel see osakonnajuhataja ametki on.


Ma käin ka ikebana ja IT-ringides. Algul ma tahtsin võtta jõusaali ja rallikursusi, aga need olid täis. Ema ütles, et võta ikka midagi, millest kasu ka on, ja siis ma läksin ikebanasse. See pole väga keeruline, tuleb erinevaid oksi vaasi panna. See tuleb mul ka hästi välja. Minu esimese töö nimetas juhendaja Tsunamiks. Ilmselt see mõjus nii võimsalt. IT ringis nii tore ei ole. Seal peab arvutama jällegi hästi palju ja see mulle ei meeldi. Aga siis, kui teised tegelevad programmide ja maatriksitega, mängin mina salaja Spider Solitaire'i. Keegi ei saa aru, sest nad kõik on lühinägelikud seal. Juhendajale jäin ükskord vahele, aga ma ütlesin talle, et tegin ise selle mängu ja vaatan nüüd, kas see ikka töötab korralikult. Ta patsutas mind õlale ja lubas dekanaati kiiduavalduse anda. Napikas.

Aga nüüd mul hakkab kiire, pean minema ikebana jaoks pajuvitsasid ja adru korjama. Eks millalgi siis jälle näeme.

2 kommentaari:

Mirjam ütles ...

Tubli, Ahto!
Paistab, et sinu elu on täis põnevust ja pinget:)

Ahto ütles ...

Ohhoo, nüüd siis ka kommentaarid olemas. Ma pidin juba hakkama oma arvutit upgradema, et äkki on mälu vähe, sellepärast ei tule kommentaare. Aitäh sulle mulle kaasaelamise eest!