pühapäev, 14. oktoober 2007

Tere

Tere! Mina olen Ahto Tikker. Ma õpin ülikoolis ja kui kooli ära lõpetan, tahaks teha päris oma äri. Selleks ma võtan laenu ja palkan töölised ja ametnikud ning hiljem teenin kõvasti raha. Aga enne on vaja kool ära lõpetada.

Blogipidamine on nüüd ju hästi populaarne, nii saab palju sõpru endale ja saab maailma asjade kohta oma arvamust avaldada. Mina olen selline inimene, et ma kohe näen igasuguseid asju enda ümber ja kui midagi väärib tähelepanu, siis tahan kohe sõna võtta. Kus viga näed laita, seal tule ja laida, nagu eesti vanasõna ütleb. Ja lisaks ütleb mu ema, et mul on terav sotsiaalne närv.

Ma siis püüangi nüüd hakata kirjutama siia endast ning asjadest mis mind huvitavad. Lodetavasti pakuvad mu mõtted ka teile huvi ja me saame koos siin maailmas midagi paremaks teha.

Head lugemist!

Kommentaare ei ole: