kolmapäev, 24. oktoober 2007

Vabandan

..et pole aega olnud kirjutada, linnas on ju nii huvitav elu. Kuigi tegelikult peaks aega just rohkem olema nüüd, kuna ikebana ringis ma enam ei käi. See on üks selline kurb lugu, aga kuna blogiski tuleb aus olla, siis ma räägin selle loo ära. Tegime parasjagu roosibuketti, mul oli tulemas kõige ilusam töö terve kursuse peale. Viimast lihvi tahtsin anda roosidele välgumihkliga, et teha roosi alumine külg tumedamaks, nö varjutada, et õie sära tõuseks rohkem esile. Ja siis läks terve töö põlema. Ehmatusest ajasin oma töö ümber ka veel ja mõned tööd põlesid veel ära. Tegelikult kõik tööd ja koos klassiga. Selle peale jäi see huviring katki. Kahju. Loodetavasti leiab kooli raha ja me saame oma tegevust jätkata.

Uudiseid veel niipalju, et olen nüüd doom-metal bändis laulja ja käisin kohtamas ühe kena neiuga. Aga nendest lähemalt mõni teine päev, praegu ma pean minema koju, mul on palju õppida.

1 kommentaar:

taskurebane ütles ...

vabandada pole vaja....
sinu lauljakarjäärist sooviks pikemalt kuulda
ja sellest neiust....!:)